A Telenor mobilszolgáltató önkiszolgáló okostelefon alkalmazása egyre népszerűbb. A MyTelenor névre keresztelt alkalmazás szinte minden tízedik Telenor előfizető készülékén rajta van. A Hipernetesek egyértelműen kedvelik, hogy nincs szükség telefonálásra vagy bemenni az üzletbe ahhoz, hogy ügyeit intézze. Az okostelefonjával lényegében a nap bármely szakában, bárhol és bármikor beléphet a saját fiókjába. A megoldás népszerűségét az is jelzi, hogy a tavaly nyáron bevezetett, alkalmazáson keresztüli számlabefizetések az elmúlt fél év alatt az ötszörösére nőttek.
A MyTelenor alkalmazás szinte teljes körű ügyfélszolgálatot nyújt, amely megjelenése óta az ügyfelek észrevételeire, valós igényeire – nagy tekintettel az ügyfélszolgálaton és a közösségi oldalakon keresztül érkező üzenetekre – támaszkodva fejleszti folyamatosan a Telenor. Az előfizetők visszajelzéseiből az is kiderül, hogy számukra a legfontosabb a gyors, könnyű és kényelmes ügyintézés, az ügyfelek egy kattintással szeretik ügyeiket intézni, a szolgáltatásokat megrendelni, árut vásárolni, számlát fizetni.
Az Ügyfelek és a Telenor közös fejlesztésének köszönhetően folyamatosan bővül az alkalmazás segítségével elérhető funkciók köre. Immáron a hagyományos heti és havi útdíj matricák mellett a megyei e-matrica is pillanatok alatt, könnyedén megvásárolható.
Az Android, az iOS és a Windows Phone operációs rendszereken egyaránt elérhető alkalmazáson keresztül saját, személyes ügyfélszolgálatunkba juthatunk. Itt azonnal hozzáférhetünk az előfizetésünk aktuális egyenlegéhez, a rendelkezésünkre álló adatmennyiséghez, befizethetjük a telefonszámlánkat egyetlen kattintással, feltölthetjük a saját, de akár más kártyás előfizetését, igénybe vehetünk a saját felhasználói szokásaink alapján kialakított egyedi ajánlatokat, online és apró nélkül fizethetjük ki a parkolást, egyszerűen, sorban állás nélkül vásárolhatjuk meg az autópálya-matricát, rendelhetünk adat- és roaming jegyeket is.