A Nissan az UEFA Champions League hivatalos átfogó autóipari partnere az ez évi milánói döntőn szponzortársával, a Sony PlayStationnel összefogva specifikus virtuális valóság vezetési élménnyel várja a szurkolókat.
A Szurkolói Fesztiválnak otthont adó Piazza Castellón a Nissan izgalmas virtuális valóság élményt biztosít a focirajongóknak, melynek alatt átélhetik a korszerű, 2017-es Nissan GT-R vezetésének örömét Milánó utcáin.
A futballrajongók részére hét virtuális valóság headset áll ezt követően rendelkezésre, hogy segítségükkel utasként átélhessék egy Milánó utcáin zajló verseny vérpezsdítő élményét. A kör csúcspontja az ez évi UEFA Champions League döntő színtere, az emblematikus San Siro stadion lesz.
A szurkolók átélhetik a kezdőköri zászlóvivőkre váró lelkesítő élményt is: a Nissan jóvoltából hiszen az összes UEFA Champions League mérkőzésen különleges sansz nyílik arra, hogy az UEFA jól ismert fekete-fehér zászlaját a kezdőrúgás előtt a pályára vigyék. A Manchester City Etihad stadionjában a csapat Paris Saint-Germain ellen játszott negyeddöntős mérkőzésén rögzített CCC 360 virtuális valóság felvételnek betudhatóan a szurkolók megtapasztalhatják, milyen is a tömeg hangos buzdítása, mikor is kisétálnak a játékosalagútból.
Jean-Pierre Diernaz, a Nissan Europe marketingért felelős alelnöke ennek kapcsán kijelentette:
„Ez már a második szezon, melyben az UEFA Champions League hivatalos átfogó autóipari partnereként veszünk részt. Ez az igazán izgalmas és progresszív időszak a milánói UEFA Champions League döntőn éri el csúcspontját. A szezon alatt mindent megtettünk azért, hogy a futballrajongók részére a lehető legtöbb izgalmas élményt szerezzünk. Kezdve azzal, hogy a Nissan nagykövetei meglepetésekkel kedveskednek a szurkolóknak az utcákon, egészen addig, hogy a rajongók a San Siro pályáján meglengethetik az emblematikus fekete-fehér UEFA-zászlót. A Nissan folyamatosan arra törekedett, hogy a rajongók olyan izgalmas pillanatokat éljenek keresztül, amelyek örökre megmaradnak emlékezetükben.
A program hamar Milánóban éri el csúcspontját, mikor is a futballvilág két legizgalmasabb csapata szembeszáll egymással. Az UEFA-val kialakított együttműködésünk második évadjának tetőpontjára érünk el ezzel. A rendezvény egyben mérföldkő azon elhatározásunkban is, hogy az izgalmak jelenségét újabb vizsgálatoknak vessük alá, legyen szó az autóinkról vagy a sportvilág más szereplőivel folytatott partnerségünkről. Izgalmas eredményekre számíthatunk.”