A digitális marketing és hirdetési ökoszisztéma európai szervezete, az IAB jóváhagyta a Huawei Ads akkreditációját, ezáltal a HUAWEI hirdetési rendszere is bekerült az Európában elismert hozzájárulás-kezelési platformok (Consent Management Platform – CMP) közé. A HUAWEI Ads ezzel az első olyan kínai hirdetési platform lett, amely CMP-szolgáltatásokat nyújthat Európában.
Az IAB Europe (Interactive Advertising Bureau Europe) több száz médiumot, modern műszaki megoldást és marketingcéget tömörít – köztük példának okáért a Google-t, vagy a Group M-et –, célja, hogy kereteket, szabványokat és iparági programokat nyújtson a digitális marketing és hirdetési iparág részére. Az iparági szabványok kidolgozása és az automatizált hirdetések esetén az adatfelhasználás átláthatóságának garantálása érdekében az IAB Europe elindította az Átláthatósági és Beleegyezési Keretrendszert (Transparency and Consent Framework – TCF). Az intézményeknek meg kell felelniük az adatvédelmi és biztonsági követelményeknek, és át kell menniük az IAB megfelelőségi ellenőrzésein, mielőtt regisztrált TCF-szállítókká válnak.
A keretrendszerhez való csatlakozás kimagasló lépés a HUAWEI Ads részére, mert ezáltal az európai hirdetési ökoszisztéma részéve válhat. Ez jó néhány előnnyel jár, például kínálja a hirdetők részére, hogy személyre szabott ajánlatokat tegyenek a Huawei saját médiumain, példaként a HUAWEI Böngészőn és a cég saját asszisztens szolgáltatásán, az Assistant TODAY-en át. A megfeleléssel ezenfelül a hirdetőknek lehetőségük lesz bevételeik növelésére, emellett a felhasználói adatok is magas szinten védetté válnak.
A hozzájárulás-kezelési platformokat (CMP – Consent Management Platform) a társaságok arra használják, hogy dokumentálják és kezeljék a felhasználók beleegyezését, mielőtt olyan online forrásokból gyűjtenek, osztanak meg vagy értékesítenek felhasználói adatokat, akárcsak cookie-k, beágyazott videókat és másfajta nyomkövetési technológiákat használó webhelyek és alkalmazások. Az IAB jóváhagyásával a Huawei Ads az első olyan kínai hirdetési platform lett, amely képes CMP-szolgáltatásokat nyújtani a Kínán kívüli piacokon.
Az internacionális szabványok, különösen a GDPR beépítésével a HUAWEI Ads korrigálja hirdetési szolgáltatásainak megfelelőségét, növeli a működési hatékonyságot, és elősegíti a reklámipar fejlődését. A Huawei integrált a hozzájárulás-kezelési platformot a saját médiumaiba (beleértve az alkalmazásokat és a médiaszolgáltatásokat), és szakaszosan megnyitja azt partnerei előtt.
A HUAWEI Ads dinamikusan terjeszkedik
2020 januárja óta a HUAWEI Ads sikeresen kiterjesztette vállalkozásbeli tevékenységét nemzetközileg, és több mint 170 állam és régió fejlesztői részére ad szolgáltatásokat, segítve őket a bevételszerzésben és a szélsebes növekedésben. 2021 végén a Huawei-készülékek havi aktív felhasználóinak száma az egész világon meghaladta a 730 milliót, a HUAWEI Ads-et ugyanakkor több mint harminchatezer harmadik féltől származó alkalmazásba integrálták nemzetközileg.