Az internacionális zenei világ népszerű alakjával indul a Samsung legkorszerűbb kampánya a The Flip Side, amely az egyediség magabiztos kifejezésére ösztönöz. SG Lewis, énekes-dalszerző, zenész és producer, aki például olyan világhírű sztárokkal gyártott dalaival állt már a slágerlisták élén, mint Dua Lipa és Tove Lo, ezúttal a kampány keretében a Galaxy Z Flip4 segédkezésével tárja a közönség elé zenész életének másik oldalát.
Egy felmérés alapján a Z generáció 67%-a érzi úgy, hogy a napjainkban gyakran használt címkék korlátot jelentenek számukra valódi énjük kifejezésében. Így részükről egyre nagyobb igény mutatkozik arra, hogy lerombolják az előítéletek által felállított korlátokat, míg a társadalmat az jellem kifejezésének és elfogadásának nyitottságra ösztönözzék. A Samsung elkötelezett ezenfelül, hogy segítse felhasználóit kreativitásuk felfedezésében, és eszközt biztosítson a bennük rejlő egyediség kifejezésére. A Samsung SG Lewis-szal összefogva elénk tárja, miért releváns egyéniségünk a lehető legtöbb oldalát megismerni, valamint lehetőséget ad arra, hogy megnyíljon előttünk az inspiráció és a felfedezés új világa.
SG, aki, a Coachella nyüzsgő tömegét szabadidejében az angol pontyhorgászat egyik legikonikusabb helyszínére, a Wraysbury-tóra cseréli. A kampány videójában elárulja, hogy a Galaxy Z Flip4 a pihenés alatt hogyan támogatja az önkifejezést, teret adva magának az elvonulásra és az elmélkedésre.
„Régóta szerettem koncertezni, látni, amiképpen az emberek reagálnak a zenére, és érezni az energiát köztem és a publikum közt, pedig a horgászat iránti szeretetem teret és nyugalmat ad a leleményes gondolkodáshoz. Édesapám nyújtotta át nekem ennek a hobbinak szeretetét, de most már csak saját magamért járok el horgászni. Ez a közeg merőben eltér a koncertek hangulatától, ugyanakkor lényeges, hogy egy kicsit vissza tudjunk lépni és mindenki megtalálja a saját Flip Side-ját, rejtett oldalát”- nyilatkozta SG Lewis.
„Lewis olyan művész, aki az élet minden területén az önkifejezésre törekszik. A Samsungnál örömmel támogatjuk a kreativitást erőteljes innovációnk révén. Az összehajtható okostelefon piacon elért fejlesztéseink megváltoztatják a mobileszközök használatának módját. Vegyük példának okáért a Galaxy Z Flip4-et – ez egy olyan eszköz, amely középpontjában a személyre szabhatóság áll, emellett támogatja felhasználóit abban, hogy kilépjenek a komfortzónájukból, és megtalálják a kreativitást és az önkifejezést az életük minden területén” – mondta Benjamin Braun, a Samsung európai marketing igazgatója.
A kampányvideóban SG Lewis új dalának, a Fever Dream-nek egy részlete is hallható, amit január 10-i megjelenését követően a zenész 2023 tavaszán induló európai turnéján játszik ezt követően élőben közönségének.
A Samsung modern fejlesztésű mobileszközei a Galaxy Z Flip4 és a Galaxy Z Fold4, illetve a Galaxy Buds2 Pro és Galaxy Watch5 segítenek a felhasználóknak megélni és kifejezni életük találékony oldalát. A Samsung eszközeivel kapcsolatos egyéb tudnivalók a samsung.com oldalon érhetőek el.